marți, 28 octombrie 2014

Vacanța ta de vis o câștigi cu Noul Yaris!

Sursa: facebook.com/ToyotaRomania
Da, ați citit bine. E un vis realizabil pentru că, iată, Toyota pune la bătaie o călătorie unică all-inclusive de un weekend, la fabrica Yaris din Valenciennes, Franța!

După cum probabil unii dintre voi știu deja, la începutul lunii octombrie Toyota a lansat în România noul model Yaris. În cinstea acestui eveniment, cei ce iubesc mașinile și călătoriile sunt invitați să participe la concursul „Yaris în orașul tău”!


Sursa: facebook.com/ToyotaRomania
Ce trebuie voi sa faceți?  În perioada 13 octombrie – 10 noiembrie, trebuie sa-l surprindeți pe Noul Yaris prin orașul vostru, sa faceți fotografii sau videoclipuri cu el arătând cum Toyota Yaris vă inspiră să fiți fericiți la volan. După aceea trebuie sa vă înscrieți materialele în contul propriu de pe toyotamea.ro, iar câștigătorii (doi la număr) se vor bucura de un weekend de vis Behind the Scenes, all-inclusive (transport, cazare, masă) de un weekend, la fabrica Yaris din Valenciennes, Franța, unde vor descoperi secretele din spatele automobilului. Puteți vedea toate detaliile legate de această campanie aici.
Sună bine, nu? Cred ca n-ar trebui să mai pierdeți timpul și ar fi mai bine sa-l cautați și pozați pe Noul Yaris care se plimba prin orașul vostru. Ar putea trece chiar acum pe strada ta!

Dar, pe lângă acest concurs și posibilitatea de a vă distra descoperind Noul Yaris prin oraș, eu vreau să vă dau acum motive suficiente să vreți să descoperiți această mașină cu adevărat genială.

Mărturisesc ca eu am fost super încântată când am aflat despre acest concurs de la Toyota pentru că, probabil știți deja, iubesc mașinile. Iar pe Noul Yaris chiar nu ai cum sa nu-l iubești. Și nu mă refer doar la modul cum arată, o mașină frumoasă și cu chef de joacă. Nu, Noul Yaris e mult mai mult decât atât. Cum de știu asta? Pentru că imediat am fugit sa-l și testez.


Foto: arhiva personală
Știu din experiență că o mașină se alege nu numai cu mintea, ci și cu inima. Argumente raționale sunt întotdeauna și pasionații le știu – performanțe, consum, preț, etc. Dar cum alegi de pe piață modelul care ți se potrivește, acum când concurența este mare și toți producătorii încearcă sa ofere mașini cât mai bune și fiabile la un raport preț-calitate cât mai convenabil pentru cumpărător? Ei, aici intervine de multe ori factorul afectiv. La mine se traduce în cât de bine mă simt în acea mașină, cât de rapid ma obișnuiesc cu ea, cât de mult corespunde nevoilor mele și, poate n-o sa mă credeți, ce mă face să simt atunci când îmi trec mana ușor peste bordul ei, sau cum “toarce” când o accelerez. Este vorba de acea “echipă” pe care o faci cu mașina ta. Cei care sunt pasionați de mașini știu ce spun.

Pentru ca eu cred în exemplul personal, primul lucru la care m-am gândit a fost un test drive cu Noul Yaris. Trebuie sa “simt” mașina, să o conduc ca sa pot vorbi despre ea în cunoștință de cauză, pentru a o putea recomanda cu tot sufletul. Și uite asa am ajuns la un dealer Toyota pentru a testa Noul Yaris.

Sâmbăta dimineața mi-am luat un bun prieten cu mine (pentru ca experiențele cele mai frumoase trebuie împărtășite) și am ajuns la Toyo Motor ca să mă întâlnesc cu Bogdan, un tip zâmbitor și amabil care pregătise deja formalitățile legate de drive test. Avem întâi o scurtă discuție despre ce vreau de la mașină, completez un scurt chestionar și decidem sa mergem la mașină. O văzusem de când intrasem în curte și imediat mi-a atras atenția. Partea frontală are linii puternice care definesc o imensă grilă a radiatorului și proiectoarele de ceață.  În mijloc stă la loc de cinste sigla Toyota, puțin scoasă în relief și subliniată de o linie orizontală ce se continuă cu farurile. Asta mi-a inspirat un aspect modern și puternic.

Foto: arhiva personală
Ajungem la mașină și acum pot sa-i admir formele din mai multe unghiuri. E clar ca designerii s-au jucat cu liniile acestei mașini ridicând-o la o adevărată poezie în mișcare. Spatele amintește de vechiul model, dar care are acum stopuri moderne, un spoiler mai bine profilat și eleron la partea superioara a hayonului. Deschid ușa și mă așez pe scaun. Mașina mă primește înăuntrul ei cu volan și schimbător îmbrăcate în piele, scaune destul de ferme și generoase pentru clasa ei , însă imediat ochii mi se opresc la ecranul LCD de pe consola centrală. Toate informațiile esențiale despre mașină și drum sunt integrate într-un ecran LCD de dimensiuni generoase, sistem denumit “Toyota Touch® 2”. Ok, hai sa vedem acum și de ce este în stare mașinuța, e timpul sa plecam la drum!

Pentru test am avut parte de un propulsor pe benzina de 1,33L, 4 cilindri în linie, 16 valve și, poate cel mai important, Dual VVTi. Acest  “motoraș”  dezvoltă 99 de cai putere, destul de mult pentru o asemenea cilindree și mai mult decât suficienți pentru o mașină de oraș. Schimbătorul de viteze îmi arată că motorul este cuplat la o cutie cu 6 trepte de viteze, ceea ce înseamnă ca producătorul nipon s-a gândit și la cei ce fac naveta sau folosesc mașina în afara orașului și prin urmare vor un consum mai redus.


Foto: arhiva personală
Ies ușor în trafic și observ din start că tot ce înseamnă comenzi la mașinuța asta mă ajută să conduc relaxată de parca o știu de când lumea. Mă strecor printre masoni și îmi dau seama că pedalele răspund într-un mod foarte natural, suspensiile absorb foarte bine orice denivelare sau schimbare bruscă de direcție. Ba chiar tind spre un caracter sportiv, lucru la care sinceră sa fiu, nu mă așteptam. Motorul se simte bine și la turații mici dar și la turații mari, în treptele 2 și 3 poți sa “zbori” destul de ușor pe lângă alți participanți la trafic. Direcția este ușoară și în același timp foarte precisă. La apăsarea pedalei de frână, mașina răspunde prompt și fără ezitări, nu am avut ocazia sa testez la limită vreun sistem electronic dar e mai bine asa momentan. Bogdan mă îndeamnă să duc un pic la limită mașina, el fiind sigur de performanțele ei, mie îmi place mai mult să o descopăr treptat, să o simt și să am control. Ultima parte din drive test a inclus rularea la viteze mai ridicate unde am avut ocazia să folosesc chiar și treapta a 6-a de viteza, gândită pentru consum (cum a subliniat Bogdan).

Ajungem înapoi în parcare și vreau sa testez manevrabilitatea la parcarea cu spatele, moment în care descopăr că pe ecranul LCD apar imagini cu zona din spate a mașinii și linii de orientare. Yaris are cameră video pentru mers înapoi, lucru foarte util într-un oraș aglomerat, chiar și pentru o mașină din clasa aceasta. Imaginile de pe ecran combinate cu oglinzile laterale au făcut din parcarea mea o joacă, deși era prima mea întâlnire cu această mașină.


Intru înapoi în showroom cu Bogdan și ajung la concluzia că Yaris este un pic reinventat, merge cel puțin la fel de bine pe cât arată și vrea sa demonstreze tuturor ceea ce poate. Are acel factor “X” devenit simbol al calităților.

Și acum, pentru că v-am dat destule motive pentru care merita cu prisosință să testezi această mașină genială, să nu uitam și de distracție, pentru ca noile modele Toyota au darul de a te scoate din monotonie.


Sursa foto: http://toyotamea.ro
De aceea trebuie să te duci în showroom-urile Toyota de la tine din oraș (București, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Târgu Mureș) și să faci un test drive cu noul Yaris (asa cum am făcut eu, vezi mai sus poze și un filmuleț). Te distrezi, te filmezi și te pozezi lângă clădiri renumite/ monumente/ peisaje memorabile din orașul tău, alături de personalități importante, sau în ipostaze cu semnificație sentimentală pentru tine, care implică Noul Yaris și orașul tău, arătând cât de frumos și genial este Noul Yaris. 
Algoritmul de acumulare a punctelor este acesta:

  dacă încarci o poză, primești 5 puncte, tu și orașul tău
  dacă încarci un filmuleț primești 10 puncte, tu și orașul tău
  dacă îți inviți prietenii (prin e-mail) primești 1 punct tu și orașul tău
  dacă prietenii tăi își fac cont mai primiți 5 puncte și o șansă în plus la câștig

Cei doi câștigători vor fi trași la sorți dintre participanții cu minim 6 puncte acumulate, iar cel de-al treilea premiu, "Genial oriunde”, se va acorda prin votul unui juriu format din cei de Toyota, pentru cel mai original și reprezentativ video.

Sfatul meu pentru tine, cititorule care îl vei descoperi pe Yaris prin orașul tău și iți vei face poze cu el, este:

Fii vesel, creativ, original! Fii genial în orașul tău, și fericit oriunde!


Foto: arhiva personală



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu