vineri, 4 iulie 2014

Scrisoare catre Radu

Draga Radu,

Îți scriu aceste rânduri întrucât n-am prea avut ocazia să comunicăm în ultima perioadă, datorită programului nostru încărcat din ariile de activitate foarte dinamice în care amândoi activăm. E drept, nu se pot compara, dar totuși, ai puțină răbdare să auzi vezi ce am de spus scris.

În primul rând, consider absolut necesar a-ți transmite că Ema, viitoarea ta consoartă, încă mă amână cu proiectul de i l-am cerut cu o săptămână în urmă. Tu știi că eu sunt un om răbdător, dar și răbdarea umană are o limită. Eu zic să fii foarte atent, să nu ai o surpriză de genul: “dragul meu, hai să facem nunta în altă zi că încă nu am părul aranjat”. Îți spun asta așa, în calitate de amic al amândurora, îngrijorat în egală măsură pentru viața voastră de cuplu, dar și pentru proiectul meu.


În al doilea rând, vreau să-ți spun că m-am documentat asupra celor solicitate de tine. Știi tu, planurile tale surpriză... Am găsit atracții turistice la Ateneul Român. Da, poate suna puțin mai pompos, dar prețurile sunt bune și știi că fetelor le plac evenimentele culturale. Nu că te-ar interesa pe tine ce le place fetelor, acum că te-ai hotărât să te legi la cap, dar zic așa, ca fapt divers. Un inginer e văzut foarte bine dacă merge la astfel de evenimente. Se mai spală puțin din oroarea aruncată asupra profesiei de multiplele bancuri cu acest subiect.

N-am uitat nici de partea cu luna de miere. M-am documentat puțin și chiar nu cred că plecatul din țară e o idee bună. Gândește-te puțin. Cheltuiești o grămadă de bani, nu înțelegi ce se vorbește pe acolo, ea va fi în roaming și nu va putea sta toată ziua să vorbească la telefon, cum face acum. Asta înseamnă că va trebui ca tu să-i asculți toată ziua poveștile. Și nu vei avea cum să încerci să pari neinteresat pentru că nu vorbești limba țării respective și nu vei avea niciun refugiu.  Va fi o lună oricum, însă numai de miere nu.

Așa că prietenul tău (adică eu), s-a gândit să se documenteze asupra unor alternative mai interesante din punct de vedere al relaxării, dar și din punct de vedere economic, că doar suntem toți economiști și afectați de criză. Așa că am găsit acest site unde poți să vezi cele mai bune hoteluri la Băile Tusnad. Un sejur la băi te va relaxa complet și te va ajuta să-ți începi viitoarea căsnicie în cel mai frumos mod.

Dacă ești interesat de ideile mele, știi unde mă poți găsi.


Prietenul tău,

Andrew

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu