luni, 31 martie 2014

Newslettere și electrocasnice

Am observant că fără să-mi dau seama m-am abonat la foarte multe newslettere. Majoritatea sunt cu electronice și electrocasnice, așa că mai arunc câte un ochi peste ele.

Doar că parcă în fiecare zi apar altele, din ce în ce mai multe, pe zi ce trece. Făcusem la un momentdat un studiu și primeam 25 de mailuri pe zi. Maxim 5 erau importante, restul fiind newslettere. Spam-ul nu se pune la socoteală. Acum cred că acest număr s-a dublat. E bine să fii informat, dar parcă pierd prea mult timp răsfoind prin ele, căutând acul în carul cu fân.


Așa că, dacă vreau să-mi cumpăr o cameră foto, mă documentez și caut fix modelul acela, nefiind interesat cât costă o tastatură evomag sau un aspirator Zelmer. Intru pe site-ul producătorului, citesc specificațiile, eventual caut câteva review-uri și apoi mă uit unde are prețul mai apropiat de bugetul meu.

E drept, de multe ori, răsfoind un newsletter îți amintești că ai nevoie de un produs de care uitasei, sau constați că un anume obiect care nu e pe lista de priorități are acum un preț care-l face mai atractiv. Cum am pățit eu cu ceasul cu termometru pe care l-am găsit la doar 15 lei. Doar că am răsfoit respectivul newsletter în urma unei reclame, că altfel nu-l deschideam.


În general, la electronice e bine să le și vezi, să le ții în mână. Așa îți poți face o idee despre calitatea materialelor din care sunt făcute. Eu am vrut la un momentdat să iau un aparat foto care arăta frumos pe net și avea specificații bunicele. Dar în magazin am constatat că dă senzația de aparat de duzină, făcut cu gândul la profit, nu la calitate. Și am renunțat la idee, folosind în continuare camera foto de acum vreo 4 ani. Face poze bune și nu am probleme cu ea, așa că o să mai stea în dotarea mea o perioadă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu