vineri, 10 ianuarie 2014

Cinefil - Lupul de pe Wall Street

Da, am început să mut articole cinefile și pe acest blog. „Pentru că filme și pentru că aglomerație #cumarveni.  Așa a ajuns Lupul de pe Wall Street (The Wolf of Wall Street) aici. Ar mai fi și motivul acela că nu  e bine să lași lupul de pază la oi (sau la blogul mioritic).

Oricum, la ce notă mare a primit pe IMDb (8.7) și ce senzație a făcut la lansare, având încasări de 18,5 milioane $ în cea de-a treia zi de Crăciun, nu prea contează pe ce blog scriu eu despre el.  Important e să-mi las impresiile undeva.

Așteptam filmul ăsta încă de când am văzut prima dată trailerul. Am zis că nu trebuie ratat. Părea unul din acele filme care vor face istorie. Cu Martin Scorsese pe scaunul de regizor, cu Leonadro DiCaprio în rolul principal și cu o poveste reală bazată pe romanul autobiografic al lui  Jordan Belfort, pelicula se anunța a fi cel mai bun film din 2013.

Și a venit ziua “judecății”. Am văzut ce-i poate pielea lupului. Cred că am avut așteptări prea mari pentru că nu am fost impresionat. E un film bun, cu joc scenic de calitate și o poveste reală oarecum captivantă. Dacă te atrag chestiile despre visul american și cum în America te poți îmbogăți peste noapte fără cine știe ce muncă. Povestea clasică de succes american, mai ales că acțiunea se întâmplă undeva prin anii 80, când în Europa încă exista comunism.

Scenele comice reușesc să păstreze mare parte din atenția spectatorilor care au în față o peliculă de trei ore în care  se povestește aproape toată viața lui Jordan Belfort (Leonardo DiCaprio). Cum și-a început el cariera, cum a primit renumele de “Lupul de pe Wall Street” și cum visul american s-a terminat, ajungând în spatele gratiilor.

Nu intru mai mult în amănunte, filmul îl puteți vedea de astăzi în cinematografe, fiind adus în România de MediaPro Distribution.

Vizionare plăcută.



Bonus:
Corespondențele dintre personajele din film și persoanele reale care au trăit/creat povestea dar și mai multe informații despre povestea originală puteți găsi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu