miercuri, 24 iulie 2013

The Blog - trecut si viitor

Datorită schimbărilor petrecute în viața mea offline, iar am început să neglijez blogurile. Lucru de care nu sunt mândru și pe care o să-ncerc să-l remediez.

Și o să încep chiar prin acest articol, anunțând că la începutul lunii, acest blog a împlinit 3 ani. 3 ani de când îmi tocesc tastele pentru blogosferă. Aș putea să fiu puțin sadic și să spun că e o viață de om, dar nu o să fiu. J


O să fac, în schimb, o scurtă retrospectivă a celor întâmplate în această lungă perioadă. Am redactat 752 de articole (acu’ o să sară Emil cu un comentariu că el are mai multe) și am adunat 380 de comentarii valide (care au fost aprobate, pentru că nu au fost SPAM).  Am trecut cu bine de Apocalipsă, iar blogul a ajuns să fie cotat cu PageRank 3 și are în prezent domain authority 56. Am devenit Superblogger în 2012, iar în 2013 mi-am mai deschis o sucursală – andreiciobanu.eu , cel de-al doilea blog, creat în așteptarea actualizării de Google Pagerank. Actualizare care se lasă așteptată, în continuare. Bine măcar că nu durează și căutările Google așa mult.

Cam atât despre retrospectivă, nu sunt o persoană care să stea mult cu gândul la trecut. Așa că, o să trec la planuri de viitor. Care sunt la fel de puține, eu fiind un om al prezentului. Vorba aia, niciodată nu știi ce se va întâmpla mâine.

Mă gândesc să apelez la o agenție web pentru a-mi îmbunătăți statisticile actuale. Niciodată nu poți fi prea bine cotat. Și dacă tot scriu ceva pe aici, măcar să citească lumea.  Mă gândeam și la ceva web design, însă pe blogul acesta, personalizarea e destul de limitată de blogspot. Pe cel nou, însă, posibilitățile sunt nelimitate.  Plus că mă gândesc ca pe acesta să-l las așa, mai întunecat și plin de flăcări, ca latura mea interioară J. Lumea s-a obișnuit deja, iar cei care vor ceva nou, pot găsi pe celălalt blog. Nu?


PROMIT că anul viitor, de 1 iulie, de ziua blogului, voi face ceva mai deosebit, însă până atunci, mai avem de așteptat alte evenimente. Lectură plăcută!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu