marți, 2 iulie 2013

Moment amuzant - nunta japoneza

E timpul să mai destindem atosfera, să uităm de Alexandra Stan, de accidentul din Muntenegru, de fimul Byzantium și de alte rele care s-au mai întâmplat și să trecem la ceva mai vesel.

Cu toate că această povestioară s-ar potrivi în filmul Byzantium, la capitolul logică, și că ar fi o poveste tristă dacă am sta să ne gândim la profunzimea ei, noi o vom privi ca pe ceva amuzant. Sau nu. Eu v-o prezint ca fiind amuzantă, iar voi decideți dacă vreți să vă binedispună sau să vă întristeze.



Povestea este despre o nuntă. Înainte să-mi spuneți că o poveste cu nuntă nu poate fi una veselă, citiți continuarea.

Un coreean pe nume Lee Jin-gyu s-a îndrăgostit de o pernă japoneză de cât el de mare, numită “dakimura” (așa se numește tipul de perne, nu perna aceea, în mod special). Perna are imprimată poza unui personaj de desene animate din anime-ul Mahou Shoujo Lyrical Nanoha, Fate Testarossa.
Bărbaul de 28 de ani își ia perna cu el pretutindeni, și într-un final, s-a căsătorit cu ea. Acest lucru face parte dintun fenomen cultural mai amplu. Există o subcultură în creștere, formată din bărbați din Japonia care au relații romantice cu perne care au personaje din desene animate pe ele. Oamenii care dificultăți în relațiile romantice cu persoane reale devin atrase de personaje animate, 2D.

Eu credeam inițial că omului doar îi place să doarmă mult, de aceea s-a însurat cu perna. Însă mă pot gândi repede la câteva avantaje / dezavantaje ale acestei căsnicii. Și o să enumăr doar 3 din fiecare, ca să nu mă lungesc mult.

Avantaje:
1. Soția nu te bate la cap, niciodată.
2. Rudele soției sunt foarte prietenoase.
3. Cheltuielile soției sunt 0.

Dezavantaje:
1. Arăți ca un idiot. (idiot japonez).
2. Nu există comunicare între parteneri.
3. Nu știi niciodată dacă te iubește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu