sâmbătă, 1 iunie 2013

Ciudatenii romanesti

Am mutat articolele cinefile de săptămâna aceasta pe celălalt blog, ca să mă pot ocupa aici de probleme mai serioase care afectează umanitatea. Cum  ar fi ciudățeniile.

Da, ciudățeniile afectează umanitatea. Cum? Păi oamenii pot muri de inimă la vederea unor astfel de lucruri ieșite din comun. Nu am nimic cu ciudățeniile, e bine să fii diferit, însă unele lucruri sunt exagerate.


O să fiu scurt și mă voi referi doar la trei chestii întâlnite de mine, într-o zi de miercuri.  Nu într-o marți, ca-n Hangover, ci într-o miercuri. Chiar miercurea care a trecut.

Prima, și ordinea este pur cronologică, ca să nu existe discriminări, a fost întâlnirea cu reprezentantul Domnului. Veneam eu de la aeroport și văd în oglindă una bucată Rolls Royce Phantom. Alb precum muntele de cocaină necesar a fi vândut pentru cumpărarea lui. Superb specimen. Până când îi văd plăcuțele de înmatriculare: BOR (Biserica Ortodoxă Română). Atunci am avut o revelație. Trebuie musai să spun mai multe rugăciuni. Eventual să deschid un blog pe această nișă.


Mai târziu, când trecusem peste oftat, mergeam în oraș să văd un film Epic. Și cum ajung eu aproape de Aviatorilor, șoferul de RATB ne deschide ușile înainte de semafor, fiind foarte aglomerat. Cobor și mă îndrept către metrou. La intrarea în metrou, un homeless viola un coș de gunoi. Nu știu exact cum au ajuns în această situație, însă nici el, nici coșul de gunoi nu păreau a fi deranjați de zecile de trecători șocați de comportamentul lor indecent.


Am făcut rapid o poză, să vedeți și voi ce avem noi prin țara asta și mi-am văzut de drumul meu către Mall-ul însorit (Sun Plazza). Doar că, în metroul aglomerat, privirea mi-a fost perturbată de una bucată specimen cu încălțări cu degete. Auzisem de șosete cu degete, dar de pantofi cu degete mă ferise soarta. Era prea aglomerat să pot face poză însă am căutat pe Google, să pot exemplifica.


Încă nu înțeleg de ce ar crea cineva așa ceva. Sau de ce ar cumpăra lumea astfel de articole. Cred că dacă aș fi văzut un om cu labe de scafandru aș fi fost mai puțin șocat. M-am documentat puțin și producătorii spun că aceste modele sunt ideale pentru alergări pentru senzația apropiată de alergatul desculț. Până nu încerc nu mă pronunț. Iar până încerc mai durează.


2 comentarii:

  1. Disperarea dupa chestii noi duce in extreme! De aici si ideile astea care au valoare apropiata de zero.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar pentru ca noi nu le intelegem utilitatea nu inseamna ca au o valoare apropiata de zero. Sunt unii care le apreciaza.

      Ștergere