duminică, 17 martie 2013

Site auto

Vremea în ultimele zile e de asemenea natură să te facă să stai în casă, la căldură. Sau, mă rog, în mașină în zăpadă, dacă ești în Ungaria.

Da, sună puțin răutăcios, dar nu e. Sau e, dar nu e vorba de asta. Așa e vremea, n-o fac eu. La ei e zăpadă, la noi e frig. Asta e situația.


Și dacă tot stai în casă ce să faci? Navighezi pe net, că la televizor sunt numai prostii. Și dacă tot sunt majoritatea știrilor despre diverse aspecte legate de lumea auto, parcă te apucă un interes către acest domeniu. Mai un timbru de mediu, mai un ungur înzăpezit, mai un pret, mai o știre. Așa că poți intra pe acest site http://www.siteauto.ro/contact.

Eu l-am descoperit întâmplător și am constat că nu am timp suficient ca răsfoiesc prin tot site-ul. Atât de complex e. Un site precum cel de mai sust n-am mai văzut. Cel puțin nu în domeniul auto. Găsești în același loc și anunțuri de vânzări, și știri, și tutoriale video și altele. Cam tot ce ai nevoie și ar avea legătură cu domeniul auto.

Sunt curios cum de nu am dat peste el mai devreme. Adică nu e genul de site apărut peste noapte. Asemenea volum de informații presupune o muncă intensă. Însă și rezultatele sunt pe măsură.  Chiar am o presimțire că au un viitor glorios înainte și au potențial enorm.

Tuturor ne plac mașinile și cu toții le folosim. Așa că dacă nu avem una deja, aici putem găsi. Sau putem să aflăm noutăți sau diverse informații utile. Există chiar și un forum unde se pot adresa întrebări.  Lipsește un mecanic care să te ajute fizic în caz de necesitate. Sau poate există, e pe acolo, dar nu l-am zărit eu.  Mai ales că e târziu, sunt și eu obosit și sunt alte lucruri care- mi atrag atenția pe site.

Spor la navigat! 

Un comentariu:

  1. am intrat si eu acum chiar ma facusei curios , nu e chiar asa multa munca investita in el dar adevarul este ca fata de alte siteuri de profil asta e unul din cele mai bune

    RăspundețiȘtergere