miercuri, 20 februarie 2013

Oferte


M-am săturat de newslettere. Mă exasperează toți cu oferte, care mai de care mai interesantă. Sau nu.

Mă trezesc dimineața și am deja 5 mailuri necitite. Mesaje primite peste noapte. Și la 2 și la 3 și la 4. Nimănui nu-i pasă de orele de somn. Și dacă acum câțiva ani nu conta pentru că oricum aveai calculatorul închis, acum primești mesajele pe telefon. Așa că e mai ușor să stai  treaz să vezi ofera de la 3 dimineața.


Problema principală nu este aceea că aceste oferte vin noaptea. Pentru că poți pune telefonul pe silent, poți opri netul, poți face mai multe lucruri ca să nu te trezească. Ideea e că aceste oferte se înmulțesc pe zi ce trece. Fără ca eu să mă mai înscriu pe vreun site. Am ajuns să am 25 de mailuri pe zi. Din care maxim 5 sunt importante.

Poate că m-am înscris la vreo câteva site-uri de oferte. Dar acum e mai ceva ca la MediaGalaxy la mine pe mail. Ei aveau totul de la aspiratoare la mașini de spălat (parcă). Eu primesc oferte pentru vacanțe peste tot, oferte pentru lenjerii de pat de mai multe feluri, cursuri de toate culorile și electrocasnice.

Și site-urile cu tot felul de alte prostii le-am mutat de mult în SPAM și intră direct acolo. Dar totuși newsletterele se înmulțesc de la o zi la alta, ca ciupercile după ploaie.

Am făcut mai de mult o altă adresă de mail. Pe care n-am folosito. Am accesat-o acum, după ce nu mai fusese accesată de un an. Și acolo erau newslettere. Cu toate că nu a fost folosită.

Poate să-mi spună cineva ce să fac pentru a păstra feng-shui-ul mailului meu? (în afară de unsubscribe la fiecare, pentru că de multe ori e oricum inutil).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu