sâmbătă, 16 februarie 2013

Mobilier


Am observat că în ultima perioadă economia a început să-și revină, și vânzările de tot au început să crească.

Un sector care mi s-a părut dinamic cu toate că a fost criză a fost cel al mobilierului.

Și dacă stai să te gândești e puțin ciudat. Pentru că oamenii nu-și schimbă mobila tot timpul. Mobilierul trebuie să fie ceva de durată. Care 
să te țină ani buni. Bunicii mei, cu mici excepții, au aceeași mobilă de când eram eu mic. Și asta e un lucru bun pentru că-ți trezește amintiri.

Dar în ultima vreme tot mai multă lume își face propria mobilă, din pal melaminat. Și eu mi-am făcut singur toată mobila din camera mea. E distractiv, e ca și cum ai face un puzzle la un nivel mai mare și poți desena totul pe gustul tău. Și totuși, acum că am făcut-o nu mai am nevoie de altă mobilă. Nu vreau s-o schimb. Mi se pare ciudat să te plictisești de mobilă.

Dacă te bate vreun gând poți intra aici ca să comanzi o schimbare. Și poți să-ți faci camera de vis.


Am văzut pe internet tot felul de idei foarte creative. De exemplu acest pat.  Ideea mi se pare extrem de originală, singurul inconvenient fiind acela că poate fi puțin incomod să te dai jos. Mai ales dacă ești în pat cu cineva. Sau dacă sună soneria. Plus că nu e prea romantic. Ba chiar strică romantismul.



Dacă ai gânduri mai romantice atunci poate vrei să încerci acest sac de dormit.  Nimic nu e mai romantic decât un sac de dormit în formă de prezervativ uriaș, nu? (Da, acela chiar este un sac de dormit).




Idei sunt multe, mai greu e să te hotărăști. Cel mai simplu e să te gândești la imaginea de ansamblu a camerei. Oricât de plăcut e contrastul, dacă acesta e prea mare strică feng-shui-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu