sâmbătă, 23 februarie 2013

Bijuterii


S-a făcut deja 23 februarie. Mâine poimâine începe martie. Se termină iarna (mare iarnă ce-a fost), începe primăvara, totul revine la viață. Și începe o nouă lună a cadourilor.


Că nu se poate altfel. A fost decembrie, cu Crăciun, apoi în ianuarie a fost o mică pauză, a venit februarie cu Valentine’s/ Dragobete și acum vine martie cu cele două zile tradiționale. Mărțișorul, care e oarecum tradițional și Ziua Femeii, pe 8.

Anul acesta au apărut mărțișoarele pe străzi cu o lună înainte. Ca să nu mai ai nicio scuză că nu ai cumpărat. Chiar sunt curios dacă cineva a cumpărat de atunci. Poate doar așa, să arate prietenilor: uite, au apărut deja, sunt primul care a cumpărat.  Sau probabil au ieșit oamenii cu marfa pe stradă tocmai datorită vremii.

Cert e că pentru 8 martie nu mai e chiar așa ușor. Nu mai poți să cumperi doar un șnur c-o jucărie. Trebuie ceva mai consistent, care să arate că-ți pasă. În general se pot oferi bijuterii.  De tot felul.

Aici, însă, trebuie să fii creativ sau să ai spirit de observație. Ori observi ce-i place persoanei respective să poarte și iei o bijuterie care se asortează la ce mai are (alte bijuterii / haine), fie iei ceva care-ți place ție, care să pară original și să-i spui o povestioară cum că bijuteria respectivă te-a făcut să te gândești la ea. De multe ori se întâmplă ca un obiect să te facă să te gândești la o persoană.

În 2013 lucrurile s-au simplificat și mai mult. Acum poți să stai la căldură, cu o cafea în mână, și să cauți pe Internet cadourile. Sunt o mulțime de site-uri specializate în cadouri și chiar în bijuterii. Mă uitam și eu pe net și am găsit câteva articole interesante.  

De exemplu, mi-am amintit că brățara mea s-a rupt așa că am găsit online una care-mi place. Are un model simplu și un preț accesibil. Dar să mai studiez piața...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu