joi, 14 februarie 2013

Articolul 666

Orice eveniment trebuie sărbătorit. Și cum acesta este articolul cu numărul 666 m-am gândit să-l dedic necuratului. Să fie un articol dat dracu’.

Flăcări aveam deja pe aici pe blog așa că se încadrează acest articol. Și fiind publicat vinerea, creștinii nu mă-njură că țin post. Deci scap cu basma curată.

Problema e că nu prea știu ce dracu’ să zic. Că nu mă apuc acu’ să laud Anticristu’ sau ceva că zice lumea că-s satanist. Așa că servește o anafură din partea dreaptă, ia un loc și relaxează-te. Drumul către Iad e pavat cu intenții bune.



Înainte să mă lovească fulgerul ca pe bazilica Sf. Petru când a demisionat Papa (nu Zeus dădea cu fulgere) o să-ți povestesc care-i faza cu Sf. Valentin, că tot a fost azi marea sărbătoare a inimioarelor. Se știe că responsabilul cu iubirea și restul chestiilor siropoase (adică pline de tot felul de siropuri) era Cupidon. Dar pentru că nu era prea dus la Biserică a fost înlocuit din funcție. Și cum Sf. Valentin era singurul sfânt care nu făcuse vreo faptă care să rămână în istorie, a picat pe el treaba asta. Și cum americanii sunt mai catolici ca Papa, ei au adoptat primii sărbătoarea.

Și că tot veni vorba de Papa (de fapt nu veni, am adus-o eu)... se zice că mergea Papa cu papamobilul și la un momentdat bate în geamul acela și-i spune șoferului să oprească. Opresc ei pe margine, Papa se dă jos și-i spune:

- Lasă-mă și pe mine să conduc minunăția asta, vreau să văd cum e. Și de obicei n-am ocazia, dar acum suntem doar noi, vreau să conduc și eu.
- Dar vai, Preasfinția voastră, nu se poate așa ceva, știți, protocolul nu mă lasă.
- Cine-i șeful aici?
- Dumneavoastră, dar nu am voie...
- Eu sunt șeful, eu am zis că vreau. Așa că treci în spate.

Merg ei câțiva kilometri și sunt trași pe dreapta de un echipaj de poliție. Polițistul vine la geamul mașinii, îl vede pe Papă, îl recunoaște și se întoarce repede la mașina sa și comunică prin stație:

- Șefu’, am făcut o prostie.
- Ce-ai făcut?
- Am oprit pe cine nu trebuia…
- Pe cine? Pe ministru’?
- Nu șefu’… mai sus.
- Mai sus de ministru’? Tu ai înnebunit? L-ai oprit pe președinte?
- Nu șefu’. E chiar mai grav de atât.
- Mai grav decât președintele? Da’ pe cine-ai oprit? Pe Papă?
- Nu șefu’. Cred că e Dumnezeu, Papa conduce.

Atenție, acest articol conține limbaj mai puțin ortodox. (trebuia să zic asta la început, nu?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu