joi, 22 noiembrie 2012

4x4

Facem o pauză de la Black Friday și de la domeniul auto pentru a reveni la Superblog 2012 cu o probă 4x4. Etapa a 24a din concurs ne readuce un exercițiu de imaginație, de data aceasta de la Toyota.

Ce mașină 4x4 aș fi? Hmm.. grea decizie.
Am avut în trecut un Aro 11 cu care făceam treburile 4x4 pe dealurile de pe lângă Vălenii de Munte (+/- 40km în orice direcție). Dar l-am dat. Acum am rămas 4x2.



Dacă ar fi să aleg un 4x4, și aici o să mă refer doar la autoturismele off-road, nu la mașini se asfalt cu tracțiune integrală, gen Toyota GT86 sau altele; cel mai probabil aș fi un Hilux. Sună mai bine "un Hilux" decât "o Hilux".

Revenind. Mi-a plăcut din totdeauna acea mașină. Și mă refer la varianta cu 5 locuri + benă. Cu un capac din acela la benă, dar să fie tip pickup. E un autoturism cu care nu cred că vei rămâne undeva, înzăpezit sau înămolit. Și dacă s-ar întâmpla asta ce? Ai loc suficient să dormi în el. Sau pui cortul în spate, în benă (a nu se folosi cortul în cazul înzăpezirii).

Dacă ai nevoie să cari ceva, arunci repede acolo în spate. Fără bătaie de cap că nu se închide hayonul sau că nu are loc produsul respectiv de balamale sau că gura portbagajului e prea mică. Un stres în minus. Iei produsul, îl pui acolo. Simplu ca bună ziua.

De comfortabilă n-are cum să nu fie, că e Toyota, nu Aro; deci încă o grijă în minus. Bine, că nu s-o compara cu cineștie ce limuzină, asta o fi partea a doua, dar nici nu mergi cu limuzina pe unde mergi cu asta. E un fel de animăluț de companie care te duce în vacanță. Oriunde.

Și cu o asemenea mașină poți să mergi liniștit că nu se încumetă nimeni să-ți taie fața, sau dacă intră vreun șmecher de Dorobanți în tine, nu te doar sufletul că ți s-a zgâriat pragul. Sau mă rog, te doare, dar doar puțin, până vezi că el are daună totală.

Și era să uit unul din cele mai importate aspecte. Cum care? Consumul. Că doar e vreme de criză, carburantul e scump, d-aia își ia lumea mașini micuțe. Din cauza consumului și din cauza locurilor de parcare. Dar la Hilux, n-ai de ce să-ți faci griji legate de consum... că doar e o Toyota..

2 comentarii:

  1. Este putin amuzant, cum faci tu pauza din moment ce black friday a inceput dupa ce ai facut tu acest post.
    Oricum eu sunt mare fan al masinilor Audi, daca poestezi imagini, oferte si toate cele ar fi super pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am zis ca fac pauza ma refeream la pauza de la articolele despre Black Friday, care au umplut internetul in perioada antemergatoare "promotiilor".
      Oferte nu o sa-ti pun, nefiind reprezentant Audi :). Daca nu sunt platit, nu le vand produsele. In schimb, poze voi mai pune in articolele viitoare.

      Ștergere