sâmbătă, 13 octombrie 2012

Gluma sau nu?

Aveam mai de mult o idee la care nu pot spune că am renunțat, dar am pus-o acolo la categoria neprioritare. Era ideea de a-mi mediatiza blogul. A face publicitate vizibilă.

Mă gândeam să-mi fac un tricou cu numele și linkul blogului. Și să merg cu el pe stradă. Și la serviciu. Și să observ cum crește numărul de vizitatori. Dar am zis că deocamdată nu e momentul potrivit. Mai ales că urmează să trec pe domeniu propriu și atunci adresa blogului se va schimba. Și numele, și tot.
Și apoi aș fi rămas doar cu un tricou cu încărcătură emoțională. O amintire și atât. Să port acel tricou ar fi fost ca și cum aș fi trăit în trecut. Și asta nu e bine, că dacă trăiești în trecut nu poți privi spre viitor. Nu spun că trebuie să ne renegăm trecutul, însă trebuie să mergem mai departe.



Acum, după 2 ani și ceva de blogging, 27 de luni, mai exact (sună mai bine, nu?), s-au schimbat multe lucruri. Și numărul de vizitatori a mai crescut, și articolele mele au devenit mai lungi. Am activat Google Analytics, așa că săptămâna viitoare o să revin cu o statistică. După prima zi, vă pot spune că cifrele sunt exact pe acolo pe unde credeam că sunt.

Voi ce părere aveți despre tricourile personalizate? Mie mi se par foarte utile. Toată lumea poartă un tricou, și nimeni nu merge dezbrăcat. De asemenea, tricoul poate avea un mesaj educativ, ca acesta, sau o inscripție funny care să destindă atmosfera dintr-o încăpere. Asta în condițiile în care nu există altfel de reglementări. Și aici nu mă refer la locuri de muncă comuniste care nu-ți dau voie să vii cu tricouri cu inscripții, ci la acele situații în care nu poți purta un tricou.

Tricoul te reprezintă ca persoană, pentru că dacă alegi să-l porți, înseamnă că-ți place. Și astfel lumea poate deduce că-ți place culoarea respectivă, că ești o persoaă cu simțul umorului, sau chiar că ești blogger narcisist. Sau nu narcisist, doar mândru cu realizarea sa. Modestia este pentru oameni care n-au cu ce se lăuda, nu?

Ce părere aveți despre un tricou care ar arăta precum cel de mai sus? L-ați purta?

Articol scris pentru acest concurs.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu