joi, 30 august 2012

Leapsa lui Spanac

Am văzut aseară această leapșă preluată de Emil de la Spanac. Și m-am gândit că dacă e din natură s-ar putea să fie sănătoasă. Așa că o fac și yo.


1) De ce ai blog?
Dacă toată lumea are, de să nu am și yo? Mai îmi dau cu părerea de una de alta, mai fac lumea să râdă...

2) Ce te-a determinat să alegi numele site-ului?
Nimic, așa mi-a venit. A fost primul lucru care mi-a venit în minte.



3) Blogul tău a ajuns acolo unde voiai?
Da, dar întotdeauna vrei ca blogul tău să ajungă tot mai sus. Oricum, până acum sunt mulțumit de ritmul de creștere.

4) Cât de des scrii, cât timp aloci blogului?
Scriu când am inspirație și chef. Dacă e o temă pe care chiar vreau s-o abordez sau trebuie să scriu un advertorial, îmi aloc mai mult timp. Nu există un timp alocat în mod constant doar pentru blog.

5) De pe ce îţi scrii posturile?
Majoritatea le scriu de pe laptop, foarte puține fiind scrise de pe telefon. Nu dau brand-uri că nu sunt plătit suficient pt reclamă.

6) Ce computer deţii (caracteristici):
Primul computer: Fujitsu-Siemens (made in Germany, upgraded in Romania), intel core 2 Duo T7300 (2GHz, 4MB cache), 4GB RAM, 500GB HDD, intel GMA4500MHD. Dacă mai vreți alte detalii întrebați.
Al 2-lea computer: Motorola Atrix, Dual-core 1 GHz, 1GB RAM, ~20GB SSD, 4 inch display.

7) Dacă tot activezi pe blog, mai ai timp de prieteni adevăraţi, în afara mediului online?
Niciodată nu o să renunț la lumea reală pentru lumea online. Mai ales că nu poți să bei bere online. Le îmbin. Până acum cu succes zic eu.

8) Unde te vezi pe tine peste 5 ani?
Nu mă văd peste 5 ani. Abilitățile mele de a vedea viitorul sunt scăzute. Vedem cum decurge sfârșitul lumii.

9) Blogul actual îl vei avea peste 5 ani? Ce ar mai fi cu el?
După sfârșitul lumii blogul va suferi o transformare. Nu dau detalii că stric surpriza. :)

10) De încheiere, ceva sfaturi pentru cei mititei?
Yo mănânc mititeii, nu le dau sfaturi.
Cei care sunt mai la început cu bloggingul cred că ar trebui să își exprime ideile și în timp vor vedea că vor crește. Toți am plecat de jos.

Dau leapșa mai departe Dienutzei care n-a mai scris de ceva vreme. Poate o leapșă așa, mai ușoară o determină să renunțe la lenea de vară și să revină în blogosferă.
Și ca de obicei, rămâne deschisă pentru oricine vrea s-o preia.

2 comentarii: