miercuri, 22 august 2012

Dizziness



Te întorci în ţară după 9 zile (cred?) în care ai fost pur şi simplu deconectat de la orice. Mă rog, nu chiar de la orice. Am mai intrat pe facebook, un pic şi pe mail şi zic că am fost  cât de cat la curent cu se întâmplă în jurul meu, la 1500 de km distanţă.  Dar când pleci la mama naibii, pe o insulă, şi  mergi  zilnic prin drumeţii, nu mai rămâi la curent cu nimic. Mai ales când în ultimele zile nu am mai stat deloc pe net.

În mediul online totul se întâmplă  in a blink of an eye. Într-un moment totul este liniştit, iar în clipa următoare se poate declanşa furtuna. Ajung acasă şi deschid pc-ul. Zeci de notificări, oameni care vor ceva de la mine, dar nu ştiu ce, sunt (out of nowhere) administrator pe un grup. Văd nu ştiu câte articole scrise şi ştiu că am de recuperat la capitolul lectura online, văd că unii s-au despărţit, alţii au mers nu ştiu unde, Băsescu e preşedinte (?), Gaga a vomitat pe scenă etc.

Simt că am rămas în urmă cu multe chestii, şi nu doar cu cele enumerate mai sus. Trebuie să mă întâlnesc cu oameni.

PS: Imediat ce ies din starea asta, scriu şi un articol cu privire la experienţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu