vineri, 22 iunie 2012

Post canicular

A venit vara, și a venit la modul violent. Cu căldură de coduri galbene și chiar portocalii. Și se opresc la portocaliu doar din cauza legii stupide care prevede că peste 37*C este cod portocaliu. De la cât începe cel roșu? De la 50? 50*C sau 50 oameni morți de cald?

Căldura asta îmi aduce aminte de vacanța de acum 2 ani, când am fost la mare și era apa super caldă, avea 29*C. Diferența ar fi că atunci era august, sfârșitul verii, nu începutul ei. Dacă acum, în iunie s-a ajuns la 37*C, în august câte grade vor fi?

E, pe asemenea caniculă, doar de stat în capitală nu-ți arde.. Și te gândești la apă, nu la cea care curge pe tine, ci la cea din mări și oceane.. Așa m-a lovit și pe mine un gând să mă uit ce oferte mai au cei de la Genius. Știu că de obicei aveau oferte litoral foarte bune.

Și navigând pe site-ul lor, am fost uimit să văd că prețurile încep de la 20€ pentru un hotel de 5*. Da, și mie mi s-a părut incredibil, s-or fi topit prețurile de la căldură.
Mai studiez și vă țin la curent cu canicula.

Update 1: temperatura apei mării este de 23*C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu