sâmbătă, 23 iunie 2012

Post canicular 3

Din nefericire și azi e cald. Tot cald ca în deșert. V-am promis că vă voi ține la curent..

E puțin mai cald decât ieri, însă azi bate puțin vântul. Vântul schimbării... Pentru că, sursele mele mi-au spus că de diseară o să se observe o schimbare. Nu, nu de regim politic. Tot de vreme. Vor începe ploile. Sper doar ca sursele mele să nu mă dezamăgească din nou, ca acum două săptămâni când au anunțat că va fi cod galben de ploi și furtuni și a plouat fix 23 picături.

Dacă nu se schimbă, mă gândesc serios să-mi iau un concediu de la stat în căldură (paradoxal, la muncă am răcoare) și să plec la ski in Austria. Păi când gheața din pahar nu mai e suficientă, trebuie să ai gândești la un nivel mai mare. Și cum la noi la munte, vara nu-i ca iarna, (probabil în afară de prețuri), a trebuit să mă orientez către alte destinații montane.

În curând o să migrăm toți în țările calde.. pentru că e mai răcoare decât la noi. O să plecăm când vin păsările și invers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu