marți, 29 mai 2012

Top lucruri interesante - GOG

TOP al celor mai interesante lucruri nestiute despre CRISTIAN GOG .

- Sotia lui Cristian Gog se plange ca, de cand s-a apucat de mentalism, nu mai au un tacam cu care sa poata manca la masa, el indoind inclusiv lingurile de lemn.

- Din cauza ca isi opreste inima atat de des, Cristian Gog a cerut sa fie trecut ca jumatate de persoana la intretinere.

- Mugur Isarescu a apelat si el la Cristian Gog ca sa afle cursul euro peste o luna.

- Puterile lui Cristian Gog sunt atat de mari incat poate ghici ca o sa aiba scandal acasa cu nevasta chiar inainte sa plece cu baietii la bere pana la 3 noaptea.

- Mentalistul spune ca puterea de a face orice sa se indoaie e foarte utila atunci cand sotia lui are chef de sex iar el nu.

- Dupa ce a auzit Oana Roman ca Mentalistul indoaie tacamuri, a spus ca vrea sa-l angajeze ca s-o ajute sa tina regim.

- Dupa ce l-a vazut pe mentalist, Marian Vanghelie a spus ca nu e mare lucru sa-ti opresti creierul un minut, el poate si de zece ori mai mult.

Sursa

2 comentarii:

  1. Asta este sursa reala: http://www.timesnewroman.ro/monden/7226-10-lucruri-pe-care-nu-le-stiai-despre-mentalistul-cristian-gog. Of...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acolo l-am vazut, deci aceea e sursa mea. Daca sursa mea nu a mentionat sursa originala, nu am de unde sa o mentionez nici eu.

      Ștergere