miercuri, 25 aprilie 2012

Despre anvelope

"Nu stiu de voi dar eu stiu ca atunci cand eram mic, ma jucam cu anvelopele vecinilor uzate de la Daciile acelea vechi sau Oltcit-uri. Nu stiu ce gaseam la jucatul cu acele anvelope dar stiu sigur ca trecea timpul foarte repede.

Anii au trecut iar acum ajung cu ironie si cu stupoare ca tot cu anvelopele ma joc. Dar de data asta ma joc pe internet cu cautarea de anvelope vara ieftine. De ce? Pentru ca am ajuns sa am nevoie de anvelope vara ca acum, e randul meu sa dau anvelopele uzate copiilor. Si tot jucandu-ma eu pe internet am gasit un site ce-mi ofera niste anvelope ieftine la preturi decente. Si pe langa asta au o varietate de anvelope iarna ieftine de unde poti alege!

VanzariAnvelope.com merita tot timpul!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu