sâmbătă, 4 februarie 2012

Cea mai buna masura anti-iarna - OalaCuBunatati.ro

             A venit un nou val de zăpadă. Unii (Igaș) spun că acesta ar fi începutul unei ierni de amploarea celei din 1954. Ca reacție la această declarație a unui înalt demnitar (mă refer la funcția de ministru de interne, nu la înălțimea fizică) românii au năvălit în magazine și și-au făcut provizii de hrană. Pentru cei ce stau în casă, la căldurică, și citesc blogul meu, am o soluție mai bună. Decât să te duci prin ger, prin nisoare, să stai la cozile de la magazinele golite de produse, mai bine vin produsele la tine. Pe principiul: Dacă nu vine Mahomed la munte, vine muntele la Mahomed.
           Soluția mea, pentru cititorii mei fideli, este site-ul OalaCuBunatati.ro.

           Probabil prima idee este că este încă un site care oferă oferă livrări la domiciliu. Corect, dar doar parțial. Acest site vine cu un concept nou: mâncare gătită la oală. Ca la mama acasă. Adică nu ca la celelalte firme de cattering. Aici mâncarea e gătită special pentru tine, la comandă. Astfel preparatele sunt proaspete și ciorbițele nu au toate același gust doar topping-uri diferite. Acesta este o firmă de livrare mâncare.
          Acest site trebuie privit ca pe un bucătar personal. Un bucătar care gătește și pe acest frig și pe ninsoare. Un bucătar care nu rămâne fără ingrediente și care vă face toate poftele culinare. Așa că stați în casă, luați un vin fiert în mână, și în timp ce vă uitați cum ninge, comandați o oală cu sarmale :)
          Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu