miercuri, 4 ianuarie 2012

Să dăm o mână de ajutor

            Mi-am propus ca anul acesta (cât a mai rămas din el) să fac mai multe fapte bune. Pe măsură ce-mi vine vreo idee despre cum pot face un bine, îl voi face... sau nu.

            Azi dimineață (pe un fus orar sigur e dimineață și la 11), m-am uitat la telefon și aveam 9 sms-uri de la un nr pe care îl aveam în agendă trecut "?". Era trecut așa pentru că periodic îmi dă sms-uri. De obicei sunt goale. Am sunat, nu mi s-a răspuns așa că l-am salvat în agendă "?" .
            Azi, sms-urile de la ? erau mai elaborate. Unele conțineau aproape un smiley întreg. ":-" . Altele aveau doar începutul ":" . De aici am dedus yo că susnumitul ? e nehotărât. Nu știe ce simte. Sau poate nu știe să se exprime. Poate nu se poate exprima pentru că nu are prieteni și nu prea socializează.
Și aici e partea în care revenim la faptele bune. Folosindu-mi blogul și bunătatea din dotare (da, și pe mine mă bufnește râsul) m-am hotărât să-l ajut pe ? să-și facă prieteni pentru a se putea exprima. Dar pentru asta am nevoie de ajutorul cititorilor mei. Puțini dar de calitate. Știu că acum, înainte de sfârșitul lumii vreți să faceți cât mai multe fapte bune. Eu vă ofer ocazia să ajutați un om. Și vă mai ofer și nr lui de telefon.
0722.539.119 - ?
            Eu am mai încercat să-l sun dar are telefonul închis. Dacă reușiți voi să vb cu el, salutați-l din partea mea, și spuneți-i că o să-l mai caut..... în fiecare dimineață când ies de la serviciu  :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu