miercuri, 6 aprilie 2011

RATB

Regia autonoma de transport Bucuresti, pentru cine nu stie (sunt convins ca exista si astfel de persoane fericite cate nu au avut de a face cu aceasta "institutie"), este compania care ar trebui sa asigure mobilitatea persoanelor in capitala noastra (europeana). Spun "ar trebui" pentru ca, pe langa faptul ca am ramas la standardele comuniste in care noaptea nu mai iesea lumea pe strada si nu circula dupa ora 23, are un minunat program si in restul timpului. Astfel se ajunge sa vezi la ora 21 o gramada de masini (si tramvaie) care deja se retrag. Ca sa nu vorbim de faptul ca frecventa cu care circla este oricum foarte scazuta.
In seara aceasta, intorcandu-ma acasa am asteptat vreo 15min un 105 care nu a mai venit asa ca folosit metroul. Apoi, (in statia Gara Baneasa, pt cunoscatori), pe unde trec vreo 5 masini cel putin am mai asteptat 20min un 205 sau 261. Au trecut 3 care se retrageau (fara numar) si inca 3 care aveau numar dar nu opreau in acea statie. Incepusem sa-mi pierd speranta,mai ales ca imi zisese cineva in 335 inainte sa cobor (nu stiu cum a auzit el ce vorbeam la telefon de 261, avand casti in urechi, sau de unde avea informatia) ca 261 ajunge in acea statie la ora 23, ca de abia pleaca din Baneasa la 22:08. Ceasul era 22:04 cand am coborat yo. :)
Cum vor ei sa incurajeze lumea sa circule lumea cu ei cand trebuie sa astepti atat de mult? Microbuzele care circula intre Bucuresti si Valenii de Munte reusesc sa circule cu o frecventa de 40 minute. Si au 100km de parcurs...

Connected by MOTOBLUR™

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu