luni, 14 februarie 2011

O lume.... ciudata

19: 02

Azi am avut examen. Asa ca am fost la facultate, logic. Dupa ce am terminat, m-am dus până la etajul 2, cu colegul Emil, să văd dacă s-a afișat ceva nou la avizierul de la master.

La capătul scărilor era o tipă care stătea și părea dezorientată. M-a întrebat dacă vreau s-o ajut, am întrebat-o despre ce e vorba. M-a rugat să o las să trimită un mesaj (sms) pe vodafone. Mă gândesc ca o faptă bună nu ar strica, mai ales într-o zi de examen și îi spun că o ajut. Scot telefonul, ea îmi spune să scriu yo, și când încep să scriu, domnișoara îl roagă și pe colegul Emil, dacă poate, să scrie și el, spunând : "azi, de Valentine's vreau să-i dau iubitului meu mesaje de dragoste de pe cât mai multe telefoane". Ne mirăm amândoi și acceptăm să scriem. Ne dictează textul: "Te iubesc, cu drag a ta Mihaela", ne spune nr, trimitem, și apoi fata dispare, spunând ceva de genul : Dragostea te innebunește.

Ce părere aveți? Dragostea te înnebunește?




17:53 : In urmatoarele ore veti fi uimiti

Connected by MOTOBLUR™

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu