vineri, 30 iulie 2010

Eco

Așa arată acum iarba de pe marginea trotuarului când merg spre metrou. Vă aduceți aminte ce era acolo unde este stricată iarba , nu?
Exact. Homeless dude! Așa că homeless dude nu doar că nu plătește dări la stat (rușine!!!), dar strică și natura. Așa ceva este inadmisibil. Și pe lângă faptul că stă pe domeniul public, pe spațiul verde ca la mă-sa acasă (degeaba ziceți că n-are.. a avut... n-are ăsta față de om făcut în eprubetă (singura legătură între el și eprubetă ar fi aceea că el folosește anual pentru a se spăla apa care încape într-o eprubetă)) mai își aduce și prieteni.
Ce blana mea (mi s-a spus că fiind leu n-am pană am blană, așa că m-am corectat), hai în loc de spații verzi să le numim: locuri pentru homeleși. Așa ar fi și o scuză bună să nu mai calce lumea plantele: Vă rugăm nu călcați plantele, sunt acoperite de homeleși.
Dar asta nu durează mult, pentru că după cum se poate observa în prima poză, homeleșii dăunează grav spațiului verde. Sau poate că nu doar spațiul verde.... dacă or avea cineștie ce bacterii pe ei care distrug totul în jur? Cred că și gropile din asfalt tot din vina lor sunt. Dar asfaltul contează mai puțin, important e că aceste "creaturi" distrug natura.( OMG!!! Din cauza lor e încălzire globală și gaură în stratul de ozon....)
De aceea, yo propun tuturor celor care sunt eco, când văd astfel de specimene pe spațiul verde să ia atitudine... adică să arunce cu niște pământ pe el. Măcar să se sature acele bacterii, nu am vrea să mănânce pământul după ce îi îngropăm.... nu de alta, dar dacă nici după ce mor nu stau la cimitir... chiar nu o să mai avem loc de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu